čtvrtek 14. dubna 2016

TOP of březen

Ahojky, tak je čas na další TOP :) březen za námi. Byl spousta akcí, nákupů a pohody :)
TOP akce :)

Byla jsem své kamarádce Báře na jejím maturním plese, moc sem si to užila. Bylo to moc hezké :)

Těch top akcí musí být víc :)
Další TOP byl výlet do Drážďan s kamarádkou Bárou za jejím přítelem a mým kamarádem :)
Na obrázku je jejich sladká čivava Tequila <3
K tomu se pojí i TOP v oblečení, protože jsem navštívila Primark.
A top oblečení jsou tyto božské kraťásky na spaní.


TOP znovu objevená věc na které jsme si celý březen s Š. ujížděli jsou přesnídávky :D



TOP jídlo 

Top jídlo jsou tyto sýrové koule s pečenou paprikou , které jsem si udělala na den žen :D :)



A další TOP se dozvíte v celém článku :)



TOP kosmetické produkty
Top tohoto měsíce je tento čistič pleti od garnier, po kterém je pleť vážně příjemná a jemná a pak máslo na pusu od labella s vůní borůvek, nádherně voní a příjemně zvláčňuje rty :)





TOP s těmi nejlepšími!!
Akce s těma nejlepšíma se opravdu povedli nádherné odpoledne s Terýskem, které jsme si pořádně užili, oběd - smetanové špagety, zákusky, filmy a povídání, bylo to báječné :)


Další TOP bylo překvapení pro Š. k jeho narozeniním, moc sem si užívala jak si roztomile hledá dárky má radost a usmívá se :) a měl moc dobrý dort :D
TOP pití je jako vždy Bubble tea, na tom já si prostě šíleně ujíždím <3
A TOP dárek jsou tyto užasné sklenice, které sem darovala já :D své babičce na naší chalupu, kde jsem byla na velikonocích a to bylo vážně taky moc super :)


A TOP všech topů :D
Moje první Yankee Candle <3


1 komentář:

  1. Hezký článek! :) Kraťásky na spaní jsou roztomilé. :))

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat