pondělí 1. února 2016

WISHLIST!



Ahojky!
Jak už víte, začala sem pracovat a tak je pro mě mít nějaký wishlist konečně reálné :) Vím, že toho chci mnohem víc, ale teď mě napadli jen tyto věci, které už tak jsou pěkně drahé, ale udělali by mi radost. Wishlist budu průběžně  aktualizovat :)

  1. Instax mini 8 :) krásný polaroid. Sice jsou fotky, dost drahé, ale na výjmečné příležitosti, je to super :)
  2. Tangle Teezer, jeden pravý už mám a je výborný, ale už je pěkně starý a tak bych si přála nový.
  3. Yankee Candle ♥ sice pěkně drahá, ale cukrová vata? Musím mít a to si brousím zuby i na jiné vůně.
  4. Aroma lampa + vosky, babička je má doma a provoní to celý byt. Úžasné :)
  5. Žehlička Remington♥ vypadá úžasně, četla jsem i kladné recenze.
  6. Vansky :) ty si přeji už dlouho!
  7. Nike boty z kolekce Air Jordan, můj oblbíený basketbalista a krásné botky :)
  8. Štětce - ještě nevím konkrétně jaké, ale chtěla bych nějaké.

2 komentáře: