středa 13. dubna 2016

A jaký jste měli týden vy? 4-10.4.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

Vůbec netuším, co jsem dělala, ale byla sem ve škole ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Úterý

Práce, k obědu jsem si dala výbornou mrkvovou polévku z bagterie Boulevard, byla výborná <3



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Ve středu taky další nudný den ve škole ;)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Tenhle den si pamatuji moc dobře protože byl úžasný. Ulila jsem se ze školy a užila si parádní den s Š. Byli jsme na matějské, na steaku a večer v kině na Deadpoolovi <3





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

Byla jsem s Š. měli jsme oba volníčko :) Udělala sem nám dobrou snídani a pak ke svačině domácí zmzku a jen tak jsme se povalovali.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota


V sobotu jsem byla sama doma a dělala věci do školy a koukala na seriály :)
A večer za mnou přijel Š. se super zprávou <3 ale to je tajemství.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

Zase jen chilování a paření LOLka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat