neděle 24. dubna 2016

A jaký jste měli týden vy? 11-17.4.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

V pondělí jsem byla na jedné hodině ve škole, ostatní nám odpadli a pak jsem byla v práci!
S Š. protože od v tento den nastoupil k nám do J.Grüber :D <3

No a večer jsme to oslavili pizzou a koukáním na Simpsonovi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý

V úterý jsme já a Š. měli ranní v práci , bylo to fajn, po práci sem jela za babičkou, společně jsme navšitivili prababičku a večer byli s tetami na kafi a večer jsem odpočívala :)
A děda mi koupil jahody mňam :)




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Konečně zase s Terkou ve škole, dnes máme až do 8, pěkný opruz :( a večer jedu za Š. jupí :)
S terýskem ve škole :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Nůďo ve škole, odpočívám minuty :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek


V pátek jsem byla na odpolední v práce, s Kikinou :) bylo to fajn. Večer ještě posezeníčko :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota

Ve středu jsem byla s Fandou na rybách, na fotce má být Bohouš :D Nutrie, ale moc není vidět :(



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle
A v neděli jsem grilovali sobotní úlovek a bylo to moc fajn :)

Žádné komentáře:

Okomentovat