pondělí 7. prosince 2015

HAUL : Primark


Ahojky znova.

Ve středu 2.prosince jsem vyrazila s Terkou do německých Drážďan na nákupy a navšítívit krásné drážďanské adventní trhy. Do Drážďan jsme dorazili kolem 10hodiny a vběhli hned po hlavě do Primarku, jak jinak haha.

Do našich nákupních tašek padali džíny, trička, svetry, mikiny a nakonec nám oběma tam spadla i kabelka :D No a mě ještě dvoje boty, málem troje ale špatně mi seděli, ale byli tak krásný, že teď začínám uvažovat že ve středu skočím do Deichamana mrknou, jestli nemají podobné :D


Co si koupila kamarádka Terka v drážďanském Primarku se dočtete zde 

Ale teď už ke MĚ!!! :)

Krásná velká kabelka 18 eur

Další termohrnek do sbírky :D a lesky na rty, matný lak na nehty a mimoňské kapesníčky sem tam nemohla nechat.


Nějaké to spodní prádelko


Úžasné starwars pyžámko!


Opět Star Wars, už se blíží premiéra nového dílu :)

Kalhoty do fitka

Obyčejné černé džíny a červený svetřík

Krásný holčičí top/tílko

Nejvíc boží a skvěle padnoucí star wars tepláky

Odličovací ubrousky, nadkolenky a gumičky, který netuším jak se v mém košíku vzali :D

Super dvoje botky, ty černé nazouváky sem tam nemohla za tří éčka nechat :D

Výlet byl moc super, byla sem moc ráda, že jela Terka semnou a s mými prarodiči :) Zde ještě pár fotek z Drážďan :)





1 komentář:

  1. Já jsem taky ráda, že jsem jela! Díky, že jste mě vzali 😘
    Bylo to skvělý!!

    OdpovědětVymazat