pátek 8. dubna 2016

A jaký jste měli týden vy? 28.3.-3.4.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí



V pondělí jsem přijela z chaty a přivezla slušnou výslužku :D :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý



Úterý jsem měla volno v práci  tak sem relaxovala na obrázku vajíčková pomazánka :D :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa
Škola, nic zajimavého, večer chill s Š.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Zase škola, nůďo. Š sem koupila další dil Star wars knížky :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

V pátek sem byla v práci, pohodička :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sobota


Válení :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle


V neděli jsem byla na náplavce, s kamarádkou jsem byli na lodi Cargo galery, bylo to super :)

Žádné komentáře:

Okomentovat