neděle 24. dubna 2016

A jaký jste měli týden vy? 18-24.4.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí


V pondělí jsem byla ve škole, v práci a zase ve škole.
Tuhle lod jsem objednala dědovi k narozkám ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý




V úterý odpoledne práce a večer jsem jela s Terýskem k ní domů :) 
Na obrázku makovec z práce :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

A ve středu jsme vyrazili s Tery a jejími rodiči na nákupy do Německa a to bylo super :) <3 




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Ve čtvrtek pohodička s Tery ve škole :) Zootopia a bubble tea :)

A odpoledne v práci a moje první starbucks kafe :D :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

V pátek odpolední  vprácičce, tentokrát to uteklo a až na hektický konec to byla pohoda. A potom jsme s Týnou ještě dali pokec a byla pohoda :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota

Sobota invetůra v práci, pak jsem byla v nemocnici za prababičkou se rozloučit protože na tom byla už moc špatně :(



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle
 

Dnes jsem byla s Š. a Šášou, měli jse řízky s kaší, felili jsme  pařili lolko, pohodička.
Akorát po sobotní rozloučení dnes po 18 hodině prababička zemřela. Ale už je jí líp a nic jí netrápím. Tak tam babičko myšičko pozdravuj mamku a dědu :) A jednou do toho Říma pojedem, vezmu tě tam sebou ve svém <3 :)


Žádné komentáře:

Okomentovat