neděle 20. března 2016

A jaký jste měli týden vy? 14-20.3.2016

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí





V pondělí jsem byla za kamarádkou ve Světlé a večer ve škole.






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý


   V úterý jsem byla v práci , nejhorší den na světě, přijelo všechno možné zásobování a vůbec nic jsme nestíhali :D
 Fakt masakr krabice všude.

A odpoledne jsme slavili narozeniny tetičky, to bylo moc fajn :)






















-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Zase ve škole, kravili jsme s  Terýskem :D :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Ve čtvrtek jsem si dala pauzu od školy a večer vyrazila s kamarádkou za kamarádem do Drážďan, dovezla sem jim flašku Finlandie kterou jsem z poloviny hned ztrestali, bylo to moc fajn :)





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

V pátek jsme se pořádně vyspali, Kuba nám udělal snídani a vyrazili jsme do centra na nákupy :)

Nakoupila jsem toho spousta věcí :) samozrejmě bude článek :)

A večer mě Baruška líčila a trochu mě to učila, za což sem moc ráda :)
Dostala jsem spousta typů. takže bych tě potřebovala vyloupit banku a vykoupit drogérku :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota

V sobotu ráno sem v 10 odjížděla směr Praha a čekalo mě šíleně moc práce s kufrem sem letěla na nákup, koupit jídlo, poslední dárky pro Š. a vyzvednout dort...no byl to masakr. Pak sem přiletěla domů balila dárky a večer jsme byli na skvělém koncertě dj AMC v roxy ♥
AMC





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

Dnes má Š. narozeniny :) tak slavíme :) udělala sem nám boží snídani - bramborovou omeletu a rozpékané bagetky. A teď si takl ežíme v posteli a chillujeme :D



Žádné komentáře:

Okomentovat