neděle 20. března 2016

A jaký jste měli týden vy? 7-13.3.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

Škola, zaspala jsem :D a pak prostě jen byla ve škole a tak noo, nůďo.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý

Byla jsem  práci, od 7-15 hod a bylo MDŽ a tak jsem si sama pro sebe udělala sýrové koule. A odpočívala :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

 Zase ta škola, ale tenhle den sem tomu moc nedala a letěla sem domů a k večeři jsme si s Š. udělali burgry :)




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Zase ta škola :/ a to až do 8 večera a o mezipauze jsem byla na návštěvě  za prababičkou v nemocnici. A musela sem přidat tuhle konverzaci na whatsappu s babičkou :D dostala mě :D :)






















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

Práce už zase :D ráno jsme s Š. společně posnídali a letěla sem do práce a měla jsem až do zavíračky, v 9 sem přijela domů a hrála s Š. LoLko :D :)
Na obrázku je podmáslí z práce :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota

Sobota bya stejně i jako neděle jen válecí, filmy a pohoda :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

Žádné komentáře:

Okomentovat