pondělí 28. března 2016

A jaký jste měli týden vy? 21.3.-27.3.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí


Ty pondělky :D Aby toho nebylo málo byla jsem ve škole, v práci a zase ve škole juhůůů :)
A večer jsem spala u našich :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý

V úterý ranní směna od 6:30 do 13:00, to vstávání mě zabije. :D Potom jsem byla na nákupu, rozhodla že k večeři budou tortyli ♥ mnam a šla jsem spát v půl 7 a spala až do rána :Dhihi


















-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa
Zase školička nudičkaaaa :/ a vůbec si momentálně nemůžu vzpomenout co se dělo :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Čtvrtek byl boží!!!! <3 udělali jsme si s Terkou super den :) dobré jídlo, filmy, dortíčky :D a pohoda na gaučíku a večer sice angličtina ve škole, z které jsme utekli o 45 minut dříve s výmluvou na velikonoční prázdniny :D



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek


V pátek voníčko, byla jsem nakoupit, dala si bubble , vařila a odpočívala :)
Segedýn :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota

V sobotu ráno jsem jela na Vysočinu na chalupu s tetou vlakem za babičkou a dědou :)
Večer jsem byla s přáteli na kafču :) pohodička




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

Fotka z neděle, čokoládové vajíčko v kafi :D prostě relax no :D malovali jsme vajíčka a užívali si sluníčka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat