neděle 7. února 2016

A jaký jste měli týden vy? :) 1-7.2.2016

Pondělí

V pondělí jsem byla v práci, tady už unaveně ležím na gauči a fotím selfie na snapchat :D :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý



Úterý bylo super byli jsme s Š a Terkou na keškách :) a byla to opravdová zábava. :)
Odpoledne jsme byli s Š na running sushi, to jsme se zase přejedli :D  a večer jsme si dali i filmu zmrzku čoko-višeň, úplně boží ♥ Fotky z kešek můžete vidět v článku o celém úterý :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Ve středu jsme byli s Terkou na konkurzu na vlasové modelky, ale to bohužel nevyšlo...a odpoledne jsem se učila...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek



Ve čtvrtek se nestalo nic extra zajímavého, učila jsem se na zkoušky a fotila krysáka :) co si ze mě dělá srandu a hraje si na mrtvýho brouka, pěkně blbý fórky...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

V pátek jsem byla na zkoušce z práva, bohužel neúspěšně :( ale mám ještě dva pokusy ;) a pak odpoledne jsem byla v práci a dostala jsem jako vánoční prémie tyhle boží výborné mikuláše od lindt a pak ještě takovou vánoční kolekci od lindt moc mi to udělalo radost :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota

V sobotu jsme měli s Š relax :D prostě jen válení, večer jsme si dali vanu a relaxovali a taky jsme si došli pro J'agra :) Parádní den :)






















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Neděle


Nejlepší večeři jsme si udělali, bylo to hrozně dobré :)

Pak jsem se chvíli učila, doslova sem tím byla zasypána :D A taky jsme blbla na snapchatu :)
Toť vše, za týden očekávejte pokračování :)


Žádné komentáře:

Okomentovat