neděle 14. února 2016

A jaký jste měli týden vy? :) 8-14.2.

Ahojky!

 Tak je tu další týdenní shrnutí, omlouvám, se že celý týden sem nic nevydala, ale nějak mi došla inspirace :/ ale na příští týden sem už pár článků vymyslela tak zase tu bude živo :)
Jinak omlouvám se, že furt melu jen o jídle skoro, ale jídlo mám ráda no :D


Pondělí

V pondělí jsem byla ve škole psát zkoušku ze sociologie už druhý pokus. Potom jsem jela k našim, kde jsem si udělala tuhle úžasnou čínu s pórkem a sezamem. Mňam :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý




V úterý jsem si dala výbornou snídani, kterou můžete vidět na fotce, jela si zacvičit a potom sem jela doučovat sestřenku angličtinu a odpoledne jsme se vydali za prababičkou do nemocnice, s pradědou jsou vážně moc roztomilí :) a večer mi doma děda udělal fresh z pomerančů a jablka mňam :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Ráno sem byla doma, na 12tou mi babička udělala výborný oběd, pečené kuře  s bramborovou kaší a na jednu hodinu sem letěla do práce kde jsem byla až do večera, proto z tohodle dne nemám žádné foto :(



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek




Ve čtvrtek jsem byla taky v práci, měla jsem směnu od 12-19.00 a tak jsem ráno vyrazila a jela do práce, o pauze jsem si zašla do UGA na bylinkový krém - byl moc dobrý a z práce jsem si donesla tyto výborné pralinky, které se už měli stáhnout z prodeje :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek

V pátek jsem byla na návštěvě u našich, byli jsme společně na nákupech, bylo to moc fajn :) a večer jsem byl s Š. ve Strormu na Neurofunku (druh dramové hudby :D )
Protančili jsme celou noc, nohy bolí :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota
 V sobotu jsme vyspávali po propařené noci a pak si dali válející den s filmy a pizzou, boží ♥

Hawai s extra pancetou

Smetanová s pórkem a extra pancetou ♥


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

No a neděle? Ležím v posteli, píšu tenhle článek a chystám se do Lidlu na nákup :D Dnes vařím vepřovou panenku se sušenými rajčaty :) tak když dnes potkám něco zajímavého přidám foto večer :)
Svačinka - karotka a česnekový dip ze zakysanky :)




Žádné komentáře:

Okomentovat