úterý 26. ledna 2016

Radosti z drogerky :)

Ahojky :)

 Dneska po práci sem vlítla to Teta drogerie a udělala sem si lehce radost :) Viděla jsem spousta sleviček a nějak sem neodolala :)


Celý nákup mě stál 258.
Z 60 korun zlevňené na 29! neodolala jsem, protože je to můj nejoblíbenější šampón! Ta vůně ♥ Meruňka s mandlí. ♥

Konečně sem ho našla!! Matný černý lak! Nikde sem ho nesehnala a dnes jsem ho viděla a ještě ve slevě!! původní cena 99,- nyní 59,- tak jsem neodolala . Značka Flormar matte. ♥

Maska na vlasy. Zase zlevněná! z původních 119,- nyní 59,- A je to regenerační olejovo-krémová maska.

Jediné dvě nezlevněné věci. Proužky na nos na černé tečky za 59,- a maska na obličej s mandlemi.
Jeden z proužků sem hned vyzkoušela, řekla bych že jsou docela dobré, dost toho vytáhli :)

A na závěr přidávám černý čaj s mlékem , který jsem si na večerní pohodu po práci připravila :)
Doufám, že vás můj článek bude bavit.
Hezký večer :)

Žádné komentáře:

Okomentovat