středa 27. ledna 2016

Jak teď žiju?

Ahojky!
Dneska zase další článek v rubrice Photo diary, aneb zase pár foteček jak to semnou teď vypadá :)
A i kdyby to tu nikdo nečetl, budu mít hezkou vzpomínku.
Pracuji. Začínám obdivovat všechny pracující ženy, které musí po práci na nákup, doma uklidit a uvařit. Je to pořádný záhul!! Ale sem na sebe pyšná, že to zvládám.

Vařím :) Kuřecí řízek s bramborovou kaší, mé oblíbené jídlo.

Začal prodej jahod!! Čekala jsem , že tyhle první jahody nebudou nic moc, ale byla jsem mile překvapená, byli docela sladké :)

Pro další fotky, rozklikni článek :)




Chodím na zkoušky :) Občas je zvládnu a občas ne a občas nemám šajnu :D a čekám a čekám a čekám...

Zkouším postupně dobroty z našeho obchodu, kde mám brigádu. Almunder je bylinkový bublinkový náboj a je moc dobrý :)
Selfie :D  Na rodinné oslavě :) měli jsme takové přátelské posezení a bylo to vážně super :)

Spousta dobrého jídla, pití například domácí slivovice a řízečky :D Miluji naší rodinu :D

A taky dorty :) Tuto akci jsem prožila propila a projedla tuto sobotu (23.1.) a večer jsem ještě jela s kamarádkou do Rock Cafe na Národní třídě, kde měl koncert Paulie Garand


Tady sdílím jedno povedené videjko od jednoho z fanoušků :)

A od kamarádky jsem ještě k Vánocům dostala tyto nádherné bačkůrky s kachničkama a sluchátka s mimoněma ♥


A tady místo učení fotím snapíky :)

Dělám pořádný kraviny :D Ale tenhle snap se povedl! Drsná královna! Celá já :)

V pondělí po zkoušce jsme byli S Terkou v kině na Ledové sezóně a moc se si to užila!!!! Film je sranda a lumíci jsou roztomilý :D :) 


Můj včerejší oběd, bageta s kančím mase a brusinkami ♥ výborné pravdu jsem si pochutnala :)


A nejvýstižnější fotka mého posledního měsíce :D :'(


A to je prozatím vše :) Krásný den všem :*


1 komentář: