středa 20. ledna 2016

Ebay/Aliexpress haul


Ahojky! Další článek je tu. Na ostatních blozích můj oblíbený druh článků, tak snad i vás potěší :)
Jinak po Vánocích sem se odhodlala a řekla si že to konečně taky zkusím, hlavně to jde ruku v ruce s tím, že chci být víc ženštější :) Tak zde máte první část mých nákupů :)
Krásný pohled, když dorazíte domů :)

Obaly na mobil, jsou obyčejné silikonové za pár korun, sem moc spokojená :) A přišli velice brzy

Cena do 1 eura



Náhrdelník a náušnice
Objednáváno zvlášť, moc hezké na náušnicích se mi odlepil jeden kamínek, ale to spraví sekundové lepidlo. Přidávám i foto náušnic na uchu :)
Cena do 2 Eur.




 Taková kravinka, lžička s mimoněm. Už se těším až si jí vezmu do školy (ano vysoká škola :D ) a budu s ní jíst svačinku :)
Odkaz zde
Cena do 1 eura.

Samolepky na nehty! Jedna ze změn v mém životě je i péče o nehty, tak sem si udělala radost a koupila si pár samolepek na nehty, na ali je jich strašně moc za pár centů :)


Jedna ukázka :)


Pro další věcičky rozklikni celý článek :)
Dále tu máme roztomiloučký prstýnek s kolouškem :) Je trochu menší, ale snad mi jednou bude :)
Stál 67 centů a je vážně sladkej :)
Odkaz zde

 Dále tu mám červenou mašli do vlasů, ta mě moc potěšila, je moc hezká, možná si koupím ještě další barvy :)
Stála 80 centů.
Odkaz zde

Pak zde mám umělé pramínky vlasů, žádná kvalita to není, ale jeden stál 8 centů, tak sem si je pro srandu koupila, určitě se pokusím s nimi vykouzlit nějaký účes.
Odkaz bohužel již nefunguje



 Zde jsou docelá známé linky z ebay, prostě sem je musela vyzkoušet, no :D
Cena do 1 eura

 A zde nalepovací řasy, já bych je nazvala tréninkové, nikdy mi to nešlo a když nejsou přehnané na výjmečné události se mi výrazné řasy líbí, tak budu trénovat :)





Žádné komentáře:

Okomentovat