sobota 30. ledna 2016

TAG: 25 náhodných otázek

Ahojky!

Zrovna mám rozdělaný wishlist a třetí díl změn, ale furt se nějak nemohu dokopat k dokončení, protože wishlist je jen pár věcí a já vím, že toho chci hrozně moc :D A změny potřebuji dofotit, taks nad brzy oba dopíšu. Tak mě napadlo, že aspoň přidám TAG, aby jste se o mě něco dozvěděli. Sama ráda tagy moc ráda čtu, tak snad to bude bavit i vás :) Jdeme na to :)


1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
Mám jednoho potkánka, jmenuje se Tom ♥
2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe?
Postel, noťas, mobil
3. Jaké je teď počasí?
Jasno,kolem 10 stupňů.
4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy?
Neumím :(
5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?
Po 10té.
6. Kdy jsi se naposledy sprchovala?
Zrovna se chystám až dopíšu tento článek :)
7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
To byl zítra flám 2.
8. Co říká tvoje poslední zpráva?
Škoda, bylo to fajn...
9. Co je tvůj vyzváněcí tón?

10. Byla jsi někdy v zahraničí?
Ano, Rakousko, Bulharsko, Egypt, Djerba...apod.
11. Máš ráda sushi?
Ano ♥
12. Kde nakupuješ potraviny?
Kde se dá :D nejblíž mám Albert, ale raději mám tesco, globus a slevy v Mark and Spencer
13. Už sis někdy vzala prášky na spaní?
Ano...
14. Kolik máš sourozenců?
Nula.
15. Máš stolní počítač nebo notebook?
Notebook.
16. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?
21. :)
17. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle?
Brýle.
18. Barvíš si vlasy?
Ano :)
19. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?
Uklízet, vytisknout si učení na zkoušky.
20. Kdy jsi naposledy brečela?
Včera :D
21. Tvoje oblíbená pizza?
Salámová, smetanová se slaninou, brokolicová
22. Co máš radši - hamburgery nebo cheesburgery?
Domací hambáč :)
23. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?
Jasný, hodněkrát :)
24. Jaká je tvá barva očí?
Modrá.
25. Co nejraději vaříš? 
Pro mě celkem těžká otázka ale nejraději vařím to co vím že daná osoba má ráda :) :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat