úterý 19. ledna 2016

Změny #2

Ahojky!

Je to tu, další díl změn. Tentokrát pro mě osobně, velmi velká změna a tím je má první oficiální práce!! jako brigádník na stálo!! 

Pracuji jako prodavačka v Delikatesách J.Gruber na Křižíkově, hned u metra :)
Naše logo.

A proč toto zařazuji do změn? Je to snad normální a běžní mít brigádu / práci. Ne však pro mě. Asi to mám v genech, naši měli vždy buď svůj podnik mamka - bar, táta - bazary a že by někdy nějak pracovali sem nezažila. A tak sem se odjakživa práci vyhýbala a využívala toho, že babička mi koupí co mi na očích vidí a dává mi příjemné kapesné. Ale řekla sem si, že je mi 20let a už je na čase dospět. Mé dosavadní zkušenosti s prací byli povinné praxe na střední v hotelích, které sem nenáviděla. Příležitostné jednodenní brigádky a jeden týden o prázdninách v balírně kosmetiky. Šílený. No, ale teď mám konečně práci se smlouvou a pravidelně :)
Mým úkolem je prodávat německé a rakouské delikatesy, krájet šunky a sýry, připravovat plněné housky takzvané svačinky, které u nás v obchodě pěkně fičí!
Z počátku jsem byla šíleně nervózní a měla opět chuť utéct, ale teď sem ráda , že jsem to vydržela. Moc mě to tu baví a penízky na víc se taky hodí. Takže můžete na blogu brzy očekávat článek WISHLIST - věci které si postupně budu chtít koupit :)


Takhle to u nás vypadá! Přijďte se někdy mrknout :)
Pokud by vás zajímaly recenze našich produktů nebo stručnou nabídku napište do komentářu, moc ráda napíšu další články o našich výrobcích a našem obchodě :)
A pokud se podíváte do více informací můžete se podívat na pár fotek ještě :)
Tak pa :)



Jeden snapík :D

Jedna ze svačinek - chleba s hořčicí a šunkou

Svačinky

Ukázka zákusků makovec i brownie výborné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat