úterý 2. února 2016

Změny #3

Ahojky.

Tak už je podle mě čas na další díl změn. Sice je vše u mě postupné a mohla bych napsat asi milion věcí co chci ještě změnit, ale už je pár věcí na kterých pracuji a tak o nich napíšu.
Velkou změnou je u mě, že jsem si asi po 13letech přestala kousat nehty, Jupí!! Vždy jsem měla neupravené ošklivé okousané nehty. Ale to se poslední měsíce změnilo a já chodíms  dlouhými nalakovanými nehty :) Jupí.

Za dobu kousání nehtů jsem měla párkrát gelové nehty, které se mi líbí, ale není nad to vidět když máte dlouhé nehty a jsou vaše.

Bohužel sem po tatínkovi zdědila ošklivý tvar nehtů a nehty jako papír :( To mě štve, takže se mi nehty pěkně lámou...
K vánocům sem dostala výživu na nehty tak snad to malinko pomůže :)
Rozklikněte víc informací dozvíte se víc :)

Gelovky

Gelovky
Žádný zázrak, ale učím se.
Moje sbírka laků :)
Matný mintový a růžový :)

Odstíny fialové, mé nejoblíbenější barvy :)



Bilý a černý a k němu kuličky, oba z primarku,ty perličky vydrží tak půl dne :D

Samolepky se sovičkami ♥ - mé aktuální nehty

Konečně matný černý ♥

Z ebay jsem si za pár korun objednala spousta nálepek, vypadá to hezky :)



Chci zkusit i umelé nalepovací nehty, za 13 korun sem to zkusit musela :D a už se těším na léto až vyzkouším 3D samolepky :)
















Žádné komentáře:

Okomentovat