středa 23. prosince 2015

Krásné a veselé!

Ahojky!
Budu doufat, že někdy někdo občas na můj blog zavítá a tak Vám přeji nádherné a krásné Vánoce, moc si užijte volno a vánoční pohodu i když venku to moc na Vánoce nevypadá. Tak si aspoň užijte volno a pohodu s přáteli a rodinou.

Já bych chtěla strašně moc poděkovat za tenhle rok lidem, který mi byli vždy po boku do srpna to byl můj přítel Š. a i jemu bych chtěla poděkovat, že i poté co jsme se rozešli se zachoval jako chlap a chová se slušně, je hodný, jsme v kontaktu a já věřím, že jednou zase bude stát při mém boku jako můj muž. Děkuji, že při mě stojíš!

Pak musím poděkovat Terce, s tím jak mi s rozchodem pomáhala a pomáhá, jak je tu vždy pro mě,tenhle rok mi dal tu nejlepší kamarádku jakou sem si mohla přát. Drží mě i v každý kravině co se mi honí hlavou, kašle semnou na školu a všema průšvihama i smutkama prochází semnou. Jsem strašně ráda, že jsi moje kamarádka, že spolu chodíme na školu a že jsi mi tak blízká a můžu ti věřit. Děkuji ti!

Pak děkuji i Barunce ta mi vždy taky pomůže a stále stojí při mě, tu mám, ale po boku už od roku 1996!!! :) Děkuji ti má nejlepší kamarádko, která semnou dělala první krůčky, počůrávala semnou plínky i řešila první lásky.

Také děkuji své rodině, mám vás ráda!!

A také děkuji mým čtenářům, asi vás zatím moc není, ale to nevadí, blog mě moc baví a časem budou třeba přibývat!
Tak krásné Vánoce všem.

cat, christmas, and funny image

christmas, merry christmas, and december image

Žádné komentáře:

Okomentovat