pondělí 21. prosince 2015

A kde mám vystoupit???

Krásný podvečer všem.
Zdravím vás z Kamenice, jsem na návštěvě u Terezky (její blog) přijela sem jim vyjíst cukroví.
V 11.20 jsem nastoupila v Praze na bus a hůrá směr Kamenice, ke konci jsem měla trochu strach, že nevystoupím na správné zastávce, ale zvládla jsem to :D U Terky jsme si povídali, její taťka nám udělal výborný oběd a pak jsme nenápadně začali šilhat po cukroví, tak jsme udělali nálet na tajně ukryté cukrovíčko :D Já přivezla naše pražské mini cukrovíčko a později nám Terka udělala karamelové latté, které bylo naprosto výborné, takže jsme se přejedli cukrovím, ztrojnásobili denní dávku cukru v krvi a bylo nám fajn. Pak jsme začali pracovat na mém a Terky blogu a proto teď píšu tenhle článek :)
Moc si to tu užívám a byla to skvělá návštěva.
A ještě fotky! :)
Vyrážím!
Cukroví před náletem.


Naše cukorvíčka PO náletu


Terka má, ale skvělou kamarádku. Hezké Vánoce Tery :-*


Makáme! Blog sem, blog tam!


Večerní svačinka! Mňam

Žádné komentáře:

Okomentovat