neděle 10. července 2016

A jaký jste měli týden vy? 27-3.7.2016

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

A začalo to.... měla jsem mít odpolední ale v práci mi bylo šíleně zle, motání hlavy, a bylo mi zle, tak jsem šla domů a tam zjistila že má šílenou horečku a podezření na salmonelu bylo na světě.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý


No ležela sem v posteli, šílený horečky a bylo mi hrozně.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Ve středu už mi bylo mnohem lépe, byla jsem s Jíťou a Janičkou nakupovat na logopedii a pak u babičky :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Odjezd do ostravy na Beats for love!!

Majk ;)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek


Boží snídaně na hotelu a nabitý program!
Sigma!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota


Paříme, redbully, šáňo, přežer v mekáči a pohodičky :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

A ráno odjezd domů a odpočinek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat