úterý 31. května 2016

A jaký jste měli týden vy? 16-22.5.

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí



Samý zkoušky, áááááá. Poslední týden školy :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý





Přišla mi tahle krásná kabelka a peněženka :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa


Obarvila jsem si vlasy :) A začal zkouškový kolotoč, dnes organizace leteckých společností
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek

Zápočet z účta a po škole jsme byli s Tery v Hamleys, největší hračkářství ve střední Evropě :) Bylo to super :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek
Jsem byla jen se Š v práci ;) a večer jsme byli na pokecu s Milkym :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota


 V sobotu jsme byli kalit u kamaráda Vaška, bylo to moc fajn :) a sranda :DD


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

Neděle ve znamení doučování sestřenky a učení mě a byla jsem doma na Střížkově ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat