neděle 6. března 2016

A jaký jste měli týden vy? 29.2.-6.3.2016

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

V pondělí jsem byla ve škole a na tři hoďky v práci, protože jsem měla volno a neměla co dělat. Večer po škole mi Š. uvařil výbornou večeři noky s opečenými kuřecími prsy a paprikovou omáčkou a bylo to naprosto B-O-Ž-Í.
A večer napadlo hroozně moc sněhu :D :)





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý



Uklízím pult :)










Sníh všude a já 10hodinnová směna v práci :) ale bylo to v pohodě :)














-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa
S nejkrásnějším Terýskem ve škole
Lakuju si nehty ve škole o přestávce :D


Ve škole a večer měla moje kamarádka (malá ségruša, známe se už od plínek) maturitní ples. Moc sem si ho užila :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek


 Nuda ve škole na účtu, aspoň jsmě mělis  Terýskem fresh a odpoledne v práci a pak domů protože sem nějak nastydla cestou z toho plesu :(


















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek
V pátek sem jen ležela chtěla sem být brzy ok a nakonec to vyšlo a bacil šel o dům sál, na fotce jsou bonbony Nerd, mňam ♥



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota


Taková sobotní pohodička, pizza, filmy, LoLko :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

Peru, uklízím, koukám na filmy a netěším se do školy :D

Žádné komentáře:

Okomentovat