neděle 28. února 2016

A jaký jste měli týden vy? 15-21.2.2016

Ahojky! 

Další týden je za námi a s ním i můj foto deníček :)

Pondělí

V pondělí jsme se s Š. váleli a koukali na filmy :)
Big Lebowski :D :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý



V úterý jsem byla ve škole pořešit zápis a podobně, dala jsem si bubble tea z limitované edice, hruška-jablko, moc dobré :)
A poté jsem byla na výpomoc na pár hodin v práci :)
A večer jsem s Š. užírali zmrzku moc dobrá :)











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

Ve středu jsem vyrazila na poštu, přišli mi zajíci v krabici článek zde :)
A potom jsem se byla podívat na černém mostě v obchoďáku, ale oblečení katastrofa, nic se mi nelíbilo, udělala sem si radost pár kousky z Dmka a něco na zub článek zde
A večer jsem si obarvila vlasy :) 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čtvrtek







Ve čtvrtek jsem byla u našich, vyráběla nový eos :)  a zkoušela účes na sobotní ples :)






























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek
 V pátek jsem se konečně po sto letech viděla s Terýskem :) byli jsme vybírat šaty :) dala sem jí dárky k valentýnu a nakonec jsme vybrali šaty ze zootu :) a odpoledne jsem měla boží wafle s jahodami :D :)

   




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota



V sobotu byl ples Gymnázia Thomase Manna kam jsem chodila, tak jsme se tak s kamarády sešli a pokecali, pozdravili učitele, což bylo moc milé a pak zapařili na after :) :D
Doprovod mi na ples dělal Š. tím to se ještě jednou omlouvám a zároveň moc děkuji, vždy tě mám moc ráda po svém (i když velkém :D ) boku
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle

No válení se po párty a psychická příprava na první den druhého semestru :D

Žádné komentáře:

Okomentovat