pondělí 4. ledna 2016

Můj rok 2015 hlavně ve fotkách :) část 1.

Ahojky
Tak zde je článek o tom jak vypadal můj rok 2015 zatím přidávám první půlku a na druhou půlku se můžete těšit brzy :) snad vás to bude bavit. Doufám že 2016 bude ještě lepší.


Leden - moje první vlastní pračka :D Poprvé v životě jsem měla oslavu narozenin i kdy opožděně, ale přeci. A největší údálost v lednu byla, že jsme si pořdíli dva nádherný malinký potkánky Boba a Barta ♥

Únor - ten  má poznávací znak jediný - MATURITNÍ PLES - bylo to fajn, ale šíleně moc rychle to uteklo a tolik věcí bych chtěla udělat jinak a moc bych si ho přála prožit znova.

V únoru byl ještě ples mého gymnázia kam sem do kvarty chodila a maturovala má třída sešlo se nás tam spousta  a bylo to moc příjemné setkání :)




Březen - se nesl už v duchu přípravy na maturitu brrrr a též trénování na praktickou zkoušku( střední hotelová škola) A přítel (teď už bývalý) slavil 22 narozeniny :) pro mě bude vždy součástí života atak pro mě stojí za zmínku i toto.


Duben - Úspěšně jsem složila praktickou zkoušku na pozici kuchař.
Obídek na oslavu výročí
Oslavila čtvrtí výročí s přítelem ♥
A zažila parádní poslední zvonění.
Pana cotta při při praktické maturitě


Poslední zvonění!!




Květen
Hned první den v květnu jsem byla na Majálesu ♥ (R48, Troublegang, Skyline)
A huráá maturitka!!
Také jsme byli na prodloužené víkendu na chaloupce s kamarádkou a jejím miminkem.
No a úspěšně jsem zvládla maturitu!!
Jacob ze Skyline
Já cestou na složení maturitní zkoušky :D



Červen

Zapíjeli jsme maturitu s kamarády na chalupě, to bylo super!!
Pak sem týden trávila s kamarádkou na chalupě a s jejím miminkem to bylo super :) obě jse přes jídlo takže jsme si vyvařovali a užívali volna.
A ještě sem se zúčastnila utuberingu a byla nakupovat v Primarku ♥



Party na chalupě

Nákupy v primarku

KOntrafakt na Utuberingu
Selassie na utuberingu :D












Žádné komentáře:

Okomentovat