pondělí 7. prosince 2015

I'm going through changes!

Ahoj, jmenuji se Lucka, tento blog sem založila již před 3 roky, ale byl to jen puberťácký blog o mých věčných pokusech hubnout. Ještě jako milovník plánu, to do listů a podobně tu bylo vždy spousta seznamů což se ani teď nezmění, to sem prostě já. Jen mám teď v plánu přispívat častěji než jednou měsíčně tak snad ty seznamy k něčemu budou.

Abych se dostala k sobě je mi 20 let, bydlím s prarodiči v Praze, studuji vysokou školu obchodní obor Služby letecké dopravy. Dále bych uvedla, že mám ráda sport a tanec, ale jsem šíleně líná, jo zvláštní vlastnosti. Jsem nepořádná, mám ráda posezení s přáteli, plánování oslav, koukání na seriály, antistresové omalovánky, kabelky a boty :D :D Také moc ráda fotím, takže články se budou týkat určitě i fotek :)

A proč vlastně I'm going through changes ???

Dříve jsem ho tak pojmenovala, protože jsem to brala jako procházením změny z tlusté holky na hubenou, ale upřímně tři roky uběhli a vše je na mé postavě při starém, navíc Going through changes je nádherná písnička od eminema, kterou jsem dříve hodně poslouchala, no ale přijde mi to jako osud, jelikož teď chci aby tento blog byl o mém životě, o mé proměně kdy pracuji nejen na svém těle, ale hlavně na své psychice a mysli. Jelikož, jsem prožila před 4 měsíci rozchod po 4 letech a od svých 15let se vlastně duševně nikam nehnula tak teď je to dospívající masakr a o to bych se také ráda podělila, možná i o nějaký příběh z mého dětství, protože mám skutečně co vyprávět.

Doufám, že vás všechny bude můj nový blog bavit. Krásný večer. Lů



Žádné komentáře:

Okomentovat